dinsdag 1 december 2015

Leuke actie voor een nieuwe (kinder)bril

De komende 2 weken hebben ze een zeer leuke actie bij de H. anders. Gratis glazen bij een montuur.

Aangezien oudste zoon toe is aan een nieuwe bril. Nam ik hem uit school mee naar de brillenwinkel. Al snel had hij een montuur gekozen wat hij graag wilde hebben. Voor de zekerheid heb ik hem een aantal andere monturen laten passen maar die waren het allemaal net niet. De bril die oudste dus als eerste aanwees is het geworden.Ik moet zeggen het staat hem erg leuk een prima keuze dus. Het montuur kost 35 euro. Dus leek het mij wel handig om gelijk 2 brillen te bestellen aangezien ze nog al eens stuk gaan. En 70 euro voor twee nieuwe brillen is niet duur.

Toen we aan de beurt waren en de verkoopster onze gegevens invoerde vroeg ze om het zorgpasje van zoon. Wat bleek nou, vorige keer hadden we een andere zorgverzekering die geen vergoeding gaf voor brillen. Dus konden we nog gebruik maken van een vergoeding van onze huidige zorgverzekering. Een vergoeding van 60 euro. Daardoor bleef er een te betalen bedrag over van 10 euro. Deze 10 euro heb ik gelijk voldaan, Het kan maar betaald zijn. Nu is het voor zoontje afwachten. Als het mee zit heeft hij eind volgende week zijn nieuwe brillen. Uiteraard volgen er dan foto's.

Ik moet zeggen dat het voelde als Pakjesavond. Het waren net cadeautjes die we kregen. 5 euro per bril is toch bijna niet te geloven! Dus mocht er hier iemand mee lezen die nodig toe is aan een nieuwe bril neem dan zeker een kijkje bij H. anders. De verkoopster vroeg nog wel of we een verzekering op de bril wilde afsluiten in het geval dat hij stuk gaat. Ik keek haar aan en vroeg? Een bril verzekeren van 5 euro? Gaat dat niet wat ver? Ze gaf als weer woord "als hij stuk gaat moet u duur aan mevrouw". Ik bedankte haar vriendelijk.

Gelukkig hebben we gelijk een reserve bril aangeschaft wat voor mij dient als verzekering. Die is per direct beschikbaar en nog een stuk goedkoper ook.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten