zondag 13 december 2015

Kerstsfeer

Na een rust week en even alles zo gewoon mogelijk, komt langzaam aan de kerstsfeer in huis.

De kerstknutsels van de jongens kregen ook dit jaar weer een plekje. Net echt toch?
Zo zette manlief lief de kerstboom op en voorzag de boom van de lampjes zodat ik op een later tijdstip in alle rust de boom verder kon versieren.

Voor het versieren van de boom neem ik altijd ruim de tijd. Een voor een de ballen uitpakken en ophangen in de boom. Dan even zitten met een kopje koffie. Weer verder met uit pakken en de boom versieren. Dan heeft het ook nog mijn voorkeur dat ik geen kinderen om me heen heb. Die ook heel graag willen helpen,  en per ongeluk net de 'trouwbal',  'geboortebal' of ' vakantiebal' laten vallen. Daar moet ik dus niet aan denken! Hoewel ik aan niet veel dingen/ spullen waarde hecht zou ik het dus echt, ech, echt heel erg zonde vinden als er een bal sneuvelt. Dit jaar deed ik slechts twee dagen over het versieren van de boom.







De 'trouwbal'


Daarna rommelde ik nog met wat ballen en een slinger.
Van manlief en oudste zoontje kreeg ik deze prachtige rode kerstster.

 Is jullie huis al in kerstsfeer?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten