vrijdag 11 december 2015

Romantische radiator

In onze badkamer hebben we geen radiator. In de herfst en wintermaanden is het daardoor best wel fris bij ons in de badkamer. Nu zouden we de deur open kunnen zetten om de ruimte wat op te warmen maar dat vinden we erg zonde. De ruimte is niet geïsoleerd en heeft een heel groot raam. De warmte raak je dus eigenlijk vrijwel direct kwijt.

Vaak kiezen wij er daardoor voor om overdag in bad te gaan. De ruimte is op het zuiden. Als het zonnetje dan schijnt op het grote raam voelt het een stuk aan genamer. Soms ontkom je er niet aan om toch planning technisch s avonds in bad te gaan. Helemaal als ik een drukke dag heb gehad of veel pijn heb. Dan vind ik het fijn om door te warmen en te ontspannen in bad.

Gister middag heb ik op de school van oudste geholpen met kerstknutsels maken. Heel erg leuk en gezellig maar ook een flinke belasting voor mijn energie niveau en pijnlijke gewrichten. Om even te kunnen ontspannen had manlief voor mij het bad laten vol lopen. Als verassing had hij de romantische radiator aangezet!

Kaarsjes op een stukje plint steunend op de oude radiator steuntjes

onze romantische badkamer radiator!


2 opmerkingen: