dinsdag 22 december 2015

Kerstpakket

Manlief kreeg van zijn baas een prachtig kerstpakket dit jaar.

Hoewel veel van zijn collega's mopperde dat je niets aan de inhoud hebt en het pakket net zo goed zonder te openen weg kunt gooien. Waren wij heel erg blij met dit pakket!

  • Er zat een stevige rugtas in. Laat die van ons nou net stuk zijn gegaan! 
  • Er zat een pak sap in waar de jongens dol op zijn. Deze sap krijgen ze weleens van mijn moeder als ze samen boodschapjes gaan doen en daardoor noemen ze het oma sap. Omdat wij het nooit kopen blijft het bijzonder voor ze. Echt feestje dus! 
  • Een soort bonbons voor bij de koffie. Lekker voor manlief.
  • Een zak met hele hete chips met een kaasdip ook lekker voor manlief.
  • Een koker met nootjes zonder toevoegingen. Super luxe!
  • Een kleine rvs bidon. Ideaal te gebruiken als schoolbeker.
  • Een stappen teller, tja, dit is iets waar wij niets aan hebben misschien dat we iemand in de familie er blij mee kunnen maken. 
  • En als klap op de vuurpijl zat er een zakje drop in, glutenvrij!!! Melkvrij en suikervrij!!! Ik sprong een gat in de lucht! Dit drop monster heeft sinds Januari 2015 geen dropjes meer gegeten en nu zat dit cadeautje in het pakket. 
Krijgen jullie ook een kerstpakket? Zaten er dingen in waar je blij van word? Of hoeft zo'n pakket van jou ook niet zo nodig?

7 opmerkingen:

  1. Ik was ook blij met mijn kerstpakket. Kreeg een trolley, kan erg goed van pas komen als we een weekendje weg willen.
    Ik vind het altijd een blijk van waardering om een kerstpakket te krijgen. Wat je niet nodig hebt of lust of wat dan ook, kun je altijd iemand anders blij mee maken. Fijne dagen.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik vind het ook altijd leuk om een kerstpakket te krijgen helemaal als je de inhoud goed kunt gebruiken.

      Verwijderen
  2. Leuk zeg!! Ik kreeg een doos met Rituals-dingetjes, een kerststol, een chocoladeletter en een Bol.com-bon, dus ben wat mij betreft goed verwend :D

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Wat leuk! Altijd fijn als je de inhoud goed kunt gebruiken.

      Verwijderen
  3. Helaas geen kerstpakket hier. Maar mijn man kreeg wel vvv bonnen.

    Huisvlijt

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. VVV bonnen zijn ook erg leuk om te krijgen. Dan kun je ze zelf besteden aan iets van je nodig hebt of leuk vind.

      Verwijderen