donderdag 13 augustus 2015

Voordelig kraamcadeau

Onze buurvrouw is bevallen van een zoontje. Vanaf het eerste moment loopt het af en aan met visite. De dag dat ze thuis kwam uit het ziekenhuis stond de familie het kers verse gezin op te wachten. De visite had het hele huis al versiert en de buurvrouw stapte parmantig uit de auto. Wauw! Hoe doet ze dat toch? Nu na een paar dagen zien we nog steeds elke 1,5 uur wisseling van de wacht met visite.
Als we langs lopen met de hond zwaait ze ons vrolijk gedag met de baby op de arm.
Eerlijk is eerlijk ik heb er bewondering voor. Zelf lag ik de kraam week in bed. Een toilet bezoekje was voor mij een ware survivaltocht en ik was blij als ik weer veilig en wel in m'n bedje lag.

Maar wat geef je iemand die al zoveel kraamvisite en cadeautjes gehad heeft, de buurvrouw gaf al aan nog voor de geboorte dat ze niet weet wat ze nog vragen moest. Aangezien ze op haar babyshower feestje al zoveel gehad heeft.

Samen met manlief en de kinderen ging ik naar het winkelcentrum opzoek naar een geschikt cadeau.
En dit is wat we gekocht hebben.






Bij de action kochten we dit leuke koffertje ( 1.99) wat we vulde met sokjes ( 1,49) billendoekjes (0,99) een bijtring ( in de kortingsbak van 3,99 voor 0,99) en twee boekjes die zoontjes hebben uitgekozen( van 1,79 voor 0.19 per stuk, samen voor 0,38) totaal 5.84 euro.

Wat geven jullie uit aan een kraamcadeau? en wat geven jullie cadeau?



1 opmerking:

  1. Ik ben momenteel bezig een luiertaart te maken voor een collega van Sander. Alle collega's legden €5 in....

    En ja, je kunt meerdere keren stemmen, in elk geval via de telefoon wel ;)

    BeantwoordenVerwijderen