zondag 11 mei 2014

boodschappen week 19

het is nu de 3e week dat ik onze uitgave voor de boodschappen noteer. Deze week zijn we over het week budget heen gegaan. ik had nog wat geld van afgelopen week over en wat klein geld in mijn portemonnee van de weken dat ik het nog niet bij hield. Aankomende week zullen we het dus met de 70 euro moeten doen want alles is zo goed als op.. nou ja, eerlijk is eerlijk er zit nog 11 cent in.
maar goed wat hebben we uit gegeven?

groente en fruit:                11,45
brood en deegwaren:          3,79
zuivel en olie:                     8,65
vlees en eieren:                 14,36
drinken:                              6,34
snoep en snacks                  0,75
verzorging:                        20,00
huishoudelijk:                     2,60
kruiden en sausen:              4,39
brood beleg:                        2,28
overig:                                     0

totaal:                                  74,61


groente en fruit viel deze week erg mee. We hadden nog fruit over van vorige week dus heb ik alleen bananen bij gehaald. We hebben deze week ook de eerste sla uit eigen tuin gegeten! zo lekker.

verzorging de hoogste kosten post deze week want de kinderen zijn naar de kapper geweest.

aan vlees en eieren hebben we ook veel uit gegeven. we hebben nog voor 2 dagen vlees in huis en een voorraad van 25 eieren.

ik ben weer heel benieuwd waar we aankomende week op uit zullen komen. ik vind het ook erg fijn om een idee te hebben waar we het precies aan uit geven.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten