maandag 4 februari 2013

Februari de maand van de liefde?

Februari staat bij ons zeker in het teken van liefde, dan niet zo zeer door valentijnsdag maar door onze trouwdag die in deze maand valt. Ik heb er dit jaar niets aan gedaan, maar mijn man des te meer.   Zo had hij op het krijtbord van jongens een mooie tekening gemaakt en als verrassing een vakantie geboekt. Heerlijk er even tussen uit met het gezin, de vakantie daar kijk ik echt naar uit. En dan te bedenken dat ik voorheen echt een hekel had aan op vakantie gaan. Ik was liever lekker thuis. Mijn eigen bed mijn eigen omgeving maar nu....  Even weg uit de wijk. Even helemaal tot rust komen. Heerlijk met de kinderen zwemmen, spelen en wandelen. Ja de stilte.... Verder nemen we altijd zo veel mogelijk boodschappen al mee op vakantie. Zodat we daar maar een paar kleine dingen bij hoeven te halen. Ik kook ook altijd zelf. Ik hoor familie vaak zeggen. Koken op vakantie daar begin ik niet aan hoor, Ik heb ook vakantie. Ik vind het juist fijn om ook op vakantie te koken. En zo de kosten een beetje te beperken. Voor mij is het niet zo zeer het niets doen op vakantie maar puur even weg uit de herrie, weg uit de sleur van alles maar moeten. Ja ik kijk er al echt naar uit. Om even terug te komen op valentijnsdag geef ik mijn man elk jaar een kaartje, een kaartje die ik zelf maak met een passende tekst, en verder niets. Eerlijk is eerlijk mijn man heeft er niets mee. Maar voor mijn gevoel hoort het er gewoon bij, want wat is valentijnsdag zonder kaartje?




Geen opmerkingen:

Een reactie posten